Zwroty, wymiany, reklamacje
Wymiany i zwroty
Na wymianę lub zwrot towaru masz aż 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.
Krok po kroku - jak wymienić lub zwrócić produkt?
- Zwracany / wymieniany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania. Będziemy wdzięczni jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu producenta.
- Pobierz "Formularz wymiany / zwrotu" i wypełnij go dokładnie (pobierz, format PDF).
- Zapakuj produkty wraz z formularzem i paragonem (lub fakturą) i odeślij na adres: misuszaty.pl, ul. Bagienna 11, 15-166 Białystok
- Po otrzymaniu przez nas przesyłki - możliwie najszybciej zwrócimy Ci pieniądze (maksymalnie 3 dni) lub wyślemy pożądany przez Ciebie produkt.
Reklamacje
Krok po kroku - jak zareklamować produkt?
- Pobierz formularz reklamacyjny i wypełnij go dokładnie (pobierz, format PDF). Reklamacji bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem niestety nie może zostać przyjęta.
- Zapakuj produkty wraz z formularzem i paragonem (lub fakturą) i odeślij na adres: misuszaty.pl, ul. Bagienna 11, 15-166 Białystok
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.
Pamiętaj:
Nie zapomnij dołączyć do przesyłki dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia - polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka priorytetowa".
Koszty dostawy i odesłania do nas towaru nie są zwracane.